Content

Bartosz Ciesielski – pionier globalnego content marketingu?

Prowadzi największą organizację pisarską na świecie. Rozwija firmę w 46 krajach. Stworzył najpopularniejszą markę w branży copywritingu, a mimo tego wciąż stroni od blasku fleszy. Zatem my rzućmy więcej światła na działalność Bartosza Ciesielskiego – odpowiedzialnego za międzynarodowy sukces Content Writer.

Od początków do globalnego lidera

Content Writer, pod przewodnictwem Bartosza Ciesielskiego, przestał być polską agencją copywritingu i w 2021 roku wszedł w fazę internacjonalizacji. Model franczyzowy okazał się sukcesem – już teraz, w wielu krajach na całym świecie, takich jak USA, Hiszpania czy Ukraina, firma jest największym graczem w branży pisarskiej.

Jednak tym, co naprawdę wyróżniło Content Writer, był debiut platformy contentwriter.co – wirtualnego miejsca dla pisarzy, w którym każdy może bezpłatnie zaprezentować umiejętności i wypromować swoje usługi. Tym samym powstała pierwsza globalna platforma content marketingu, i to w naszej Polsce!

Przy sterze tego projektu stoi Ciesielski, nie tylko efektywny lider biznesowy, ale również pisarz, który sam opracował kilkaset publikacji dla Content Writer i jego klientów. To stanowi przykład nowoczesnego modelu zarządzania, gdzie nie wydaje się rozkazów z góry, w sposób wyobcowany i abstrakcyjny, lecz samemu jest się zatopionym w gwałtownym wirze firmowej działalności.

Bartosz Ciesielski
Bartosz Ciesielski – CEO Content Writer

Wizja rozwoju podstawą ekspansji

Sukces Content Writer na arenie międzynarodowej wskazuje na wyjątkową wizję Ciesielskiego, która musiała zaistnieć już w momencie konstruowania nazwy firmy. Zrozumiał, że budowa największej agencji copywriterskiej w Polsce poskutkuje wiedzą, które następnie można przetransferować na inne kraje. Strategia tak dalekowzroczna i złożona, a jednocześnie tak oczywista i prosta do wyjaśnienia.

CEO Content Writer musiał jednak wiedzieć, że agencja to projekt zamknięty i ograniczony, bo oparty na centralnym zarządzaniu. W długiej perspektywie trzeba wejść w samą tkankę społeczeństwa, bo przecież każdy pisarz ma unikalny głos. Należy więc stworzyć platformę, która umożliwia ekspresję tego indywidualizmu. Kolejna prosta, a zarazem genialna myśl.

To skutkuje tworzeniem innowacji, wspieraniem talentów i dążeniem do różnorodności. W ten sposób Ciesielski nie tylko odpowiada za produkcję treści, ale również tworzy społeczność pisarzy, która nieustannie się rozwija i ewoluuje.

No Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *