Copywriting, SEO

Co publikować na stronie, aby zwiększyć sprzedaż?

Chcesz dowiedzieć się, co publikować na stronie, aby zwiększyć sprzedaż? Sprawdź!

Jeżeli zależy Ci na wysokiej pozycji Twojej strony w popularnych wyszukiwarkach typu Google, musisz liczyć się z tym, że będziesz musiał na niej systematycznie zamieszczać treści. I to nie byle jakie treści. Wysoką ocenę algorytmu uzyskasz, gdy wykreujesz tekst unikatowy, interesujący, a także angażujący odbiorców – Twoich potencjalnych Klientów. Co zatem publikować na stronie, aby osiągać wysokie pozycje w rankingach wyszukiwania?

Unikalna zawartość, czyli…?

Niełatwo obecnie przyciągnąć uwagę potencjalnego Klienta. Niejednokrotnie będziesz musiał działać na kilku poziomach jednocześnie, aby zbudować pozycję wiarygodnego i godnego polecenia przedsiębiorcy.

Co publikować na stronie? Przykładowo:

  • blog,
  • sklep online,
  • recenzje i poradniki.

Co publikować na stronie? Blog tematyczny

W tym przypadku musisz określić, o czym będziesz pisać. Możesz zdecydować się na opisie swojej pracy, dzielenie się ciekawostkami, lub własnymi przemyśleniami w wybranych kwestiach lub dziedzinach swojej działalności.

Zdecydowanie odradzamy przytaczanie z innych źródeł suchych statystyk. Unikalność treści wymusza generowanie tekstu, którego nie znajdziesz nigdzie indziej. To wpływa na wysokość oceny Twojej strony przez algorytmy wyszukiwarek. Dobrze jest też z góry zaplanować harmonogram umieszczanych treści. Warto co jakiś czas urozmaicać blog nawiązującym do tematu wideo albo linkiem do polecanej strony (linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne).

Sklep online

Obecnie panuje przekonanie: nie można Cię znaleźć w internecie – nie istniejesz. Coraz więcej przedsiębiorstw przenosi część swoich działalności do sieci, np. poprzez sklep internetowy. W tym miejscu sprzedaż wygląda nieco inaczej, niż w tradycyjnym sklepie. Klient „kupuje oczami”, należy go więc zachęcić, zainteresować, zaproponować podjęcie pożądanego przez nas działania (CTA), lub chociaż pozostawienia swoich danych kontaktowych.

W tym celu warto wspomóc się ofertą profesjonalnych agencji content marketingu, które pomogą Ci stworzyć przyjazną, dostosowaną do urządzeń mobilnych stronę, zgodną z wytycznymi SEO. Ważne są spójne i uporządkowane opisy produktów, z odpowiednimi zakładkami. Krótkie, zwięzłe, ale także wyczerpujące ewentualne wątpliwości. Do tego profesjonalne zdjęcia, o dobrej rozdzielczości, najlepiej Twoje (legalnie pozyskane, z pełnymi prawami do ich publikacji).

Spróbuj sił jako recenzent, napisz poradnik

Nie musisz być influencerem z powołania. Ale możesz spróbować swoich sił jako recenzent. Posiadasz doświadczenie, na pewno dla danego problemu wyszukiwałeś wielu rozwiązań i wiesz, które z nich sprawdzi się najlepiej? Dostrzegasz różnice pomiędzy pozornie tych samych produktów różnych producentów? Świetnie! Podziel się swoją opinią ze światem. Może będziesz w stanie komuś pomóc, zyskując przy tym popularność i zasięg, zwłaszcza gdy zostaniesz polecony znajomym.

Możesz także stworzyć miniporadnik dla wybranej wąskiej dziedziny swojej działalności. W postaci chociażby infografiki.

Co publikować na stronie – podsumowanie

Nie wiesz co publikować na stronie? Wiele zależy od charakteru Twojej działalności, jednak możliwości masz co najmniej kilka. Możesz stworzyć firmowego bloga albo zadbać o rozbudowanie sklepu internetowego o profesjonalne opisy produktów. I tworzyć recenzje oraz poradniki. Albo wszystkiego po trochu, ale z odpowiednim rozplanowaniem działań.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *